Opbevaring

Opbevaring til ethvert behov.

Selvom vi med tiden har fået et mere ‘papirløst samfund’, er der stadig nogle ting som er nødvendige at have i rigtig papirform. Og medmindre du synes det er fantastisk med papirer og mapper liggende overalt på gulvet og bordene, kræver det en eller anden form for opbevaring.
Når vi snakker opbevaring til kontoret, er det langt fra den samme løsning vi hver især har behov for. Opbevaring kan være mange ting:

  • Skabe

  • Skuffekassetter

  • Udtræksskabe

  • Reoler

  • Væghængte

  • Stationære

  • Mobile

  • Osv…

Fælles for dem alle, er at det skal være en ordentlig kvalitet – og det må gerne se pænt ud. Opbevaring behøver nemlig ikke kun være en kedelig og nødvendig del af indretningen. Der findes efterhånden rigtig mange muligheder, som kan være med til f.eks. at skabe et ‘rum i rummet’, eller skabe liv og farver i et ellers hvidt og minimalistisk kontormiljø.

Vigtig viden om persondataloven 2018

Pr. 25. maj 2018 gælder den nye EU-persondataforordning, som vedrører alle virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder, der på en eller anden måde behandler personoplysninger. Oplysningerne er ikke blot helbred, politisk overbevisning og lignende, men alle de oplysninger der kan henføres til en person, som f.eks. adresse, telefonnummer og e-mail.
Hvis man som virksomhed ikke overholder disse regler, vanker der bøder helt op til 20 millioner Euro, eller fire procent af organisationens globale omsætning – udover risikoen for en decideret shitstorm, hvis man ikke på forsvarlig vis beskytter personfølsomme oplysninger.

Hvilken betydning har det for dig som kunde?

Hvis din virksomhed har personfølsomme oplysninger på udskrevne dokumenter, altså alle former for fysisk papir, skal disse opbevares forsvarligt og aflåst. Det er derfor ikke længere lovligt pr. 25. maj 2018, at opbevarer dem i åbne reoler eller skabe uden lås.

Eftermontering af lås.

Hvis du i forvejen har et skab, kan vi være behjælpelige med eftermontering af lås.
Hvis du har en åben reol, er der måske mulighed for montering af låger med lås.

Kontakt os på tlf.: 70 22 10 17 eller mail: adm@ergo-design.dk og hør om dine muligheder.

Fælles for dem alle, er at det skal være en ordentlig kvalitet – og det må gerne se pænt ud. Opbevaring behøver nemlig ikke kun være en kedelig og nødvendig del af indretningen. Der findes efterhånden rigtig mange muligheder, som kan være med til f.eks. at skabe et ‘rum i rummet’, eller skabe liv og farver i et ellers hvidt og minimalistisk kontormiljø.

Vigtig viden om persondataloven 2018

Pr. 25. maj 2018 gælder den nye EU-persondataforordning, som vedrører alle virksomheder, organisationer og offentlige myndigheder, der på en eller anden måde behandler personoplysninger. Oplysningerne er ikke blot helbred, politisk overbevisning og lignende, men alle de oplysninger der kan henføres til en person, som f.eks. adresse, telefonnummer og e-mail.
Hvis man som virksomhed ikke overholder disse regler, vanker der bøder helt op til 20 millioner Euro, eller fire procent af organisationens globale omsætning – udover risikoen for en decideret shitstorm, hvis man ikke på forsvarlig vis beskytter personfølsomme oplysninger.

Hvilken betydning har det for dig som kunde?

Hvis din virksomhed har personfølsomme oplysninger på udskrevne dokumenter, altså alle former for fysisk papir, skal disse opbevares forsvarligt og aflåst. Det er derfor ikke længere lovligt pr. 25. maj 2018, at opbevarer dem i åbne reoler eller skabe uden lås.

Eftermontering af lås.

Hvis du i forvejen har et skab, kan vi være behjælpelige med eftermontering af lås.
Hvis du har en åben reol, er der måske mulighed for montering af låger med lås.

Kontakt os på tlf.: 70 22 10 17 eller mail: adm@ergo-design.dk og hør om dine muligheder.

Vi forhandler forskellige mærker og modeller indenfor opbevaring. Klik på billederne herunder for at læse og se mere om de enkelte varer.
Finder du ikke hvad du søger, kan du altid uforpligtende kontakte os.